Op weg naar het vliegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Diemel - WaarBenJij.nu Op weg naar het vliegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Diemel - WaarBenJij.nu

Op weg naar het vliegen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog 28 dagen te gaan voor het zover is.
Inmiddels de meeste dingen geregeld.
Nog even wat dingen inscannen, diploma van school krijgen en een koffer kopen. ( dat moet toch zeker binnen een week lukken)

28 juli vertrek ik vanaf schiphol. 's Middags kom ik dan aan op Curacao.
De volgende dag vlieg ik dan verder naar St. Maarten en kom ik uiteindelijk rond 15.00 Sabaanse tijd( 21.00 u. in Nederland) aan op Saba.
Eenmaal geland heb ik het waarschijnlijk ook wel gehad met het vliegen. Vooral bij het laatste stuk vanaf St.Maarten zit erg krapjes in een klein vliegtuig, maar ook dat heeft wel weer zijn charmes.

Dan heerlijk een paar dagen genieten van het eiland voor het 1 augustus is.
Op 1 augustus moet ik aanwezig zijn op de Sacred Heart School om kennis te maken met mijn collega's.

Kortom een drukke periode... maar toch krijg ik al wel een beetje het vakantiegevoel.Zou dat vakantiegevoel blijvend zijn?

  • 12 Juli 2012 - 15:49

    :

    Hoi Esther, Wat leuk dat je les gaat geven op Saba. Zelf vlieg ik 27 juli naar St. Eustatius om daar les te gaan geven op de basisschool. Ben je ooit eerder op Saba geweest?
    Groet, Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Esther

nu op saba

Actief sinds 06 Juli 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 11781

Voorgaande reizen:

29 Juli 2012 - 12 Juli 2013

werken op saba

10 September 2006 - 03 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: