Nog maar 16 nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Diemel - WaarBenJij.nu Nog maar 16 nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Diemel - WaarBenJij.nu

Nog maar 16 nachtjes

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 16 nachtjes en wat moet er nog een boel gebeuren.
Inmiddels heb ik mijn diploma op zak en nu kan ik druk bezig met inpakken.
Alhoewel de laatste kleine dingen nog even ingepakt moeten worden, nog even de auto verkopen, diploma's geldig maken en ook nog even afscheid nemen van iedereen. Pff... en dat allemaal in iets meer dan 2 weken, maar het gaat vast lukken. Gelukkig heb ik een hele lange afstreeplijst waar alles op staat. (Tenminste ik hoop dat alles er op staat)

Het is de enige basisschool op Saba en gaan hier ongeveer 150 kinderen in de leeftijd van 4-12 jaar naar school. Meer informatie volgt nog ter zijne tijd, nu zal ik eerst weer verder met de volgende dingen die op het lijstje staan.

  • 14 Juli 2012 - 10:08

    Jeltsje :

    Jeetje spannend meid!! Ik ga je volgen hoor, ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben. Succes!!

  • 15 Juli 2012 - 08:03

    Berber:

    Hoi Esther!

    Wat ontzettend leuk dat je naar Saba gaat! En wat stoer dat je die stap durft te zetten! Vooral veel verhalen op waarbenjij zetten want dan kunnen we je blijven volgen! Niet teveel foto's van het mooie weer laten zien want dan worden we te jaloers!
    Heel veel plezier en succes !! xx

  • 16 Juli 2012 - 07:29

    Gerdaelgersma:

    Esther gefeliciteerd met je pabo en je leuke maar spannende baan.
    Al die lijstjes... vergeet je niet zelf mee te nemen. Lees over de geschiedenis en volkeren/cultuur daar, tijd genoeg in het vliegtuig.
    Een plezierige en mooie tijd op Saba.
    Hartelijke groet GERDa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Esther

nu op saba

Actief sinds 06 Juli 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 11782

Voorgaande reizen:

29 Juli 2012 - 12 Juli 2013

werken op saba

10 September 2006 - 03 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: